Szukasz pomocy? Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami - może tu uzyskasz odpowiedź na nurtujące Cię pytania.
-
Czy dodanie ogłoszenia jest płatne?
Nie, usługa jest bezpłatna, zarówno dla firm jak i osób prywatnych.
-
Czy dodawane są wszystkie ogłoszenia?
-
Nie dotarła do mnie wiadomość umożliwiająca aktywację ogłoszenia.
Częste powody braku e-maila aktywacyjnego to:
- Błędnie podany adres e-mail - wiadomość z linkiem aktywacyjnym po prostu nie dojdzie.
- Wiadomość doszła, ale nie znajduje się w "Wiadomościach odebranych" ale w folderze "SPAM" lub "Poczta niechciana" - niestety, czasem tam wpada.
- Jeżeli w ogóle nie ma poczty prosimy skontaktować się z administracją serwisu, konicznie podając adres e-mail, który został użyty przy dodaniu ogłoszenia. Bez podania adresu e-mail, nie będziemy w stanie odnaleźć Twojego ogłoszenia i zdiagnozowć przyczyny problemu.
-
Jak mogę znaleźć swoje ogłoszenia?
-
Jak mogę zmienić treść swojego ogłoszenia?
-
Jak mogę przedłużyć czas wyświetlanie mojego ogłoszenia?
3 dni przed wygaśnięciem Twojej oferty zostanie wysłana wiadomość, na podany adres e-mail, zawierająca link przedłużający ogłoszenie o kolejny okres.
-
Czy i kiedy mogę usunąć swoje ogłoszenie?
-
Moje ogłoszenie straciło ważność i zostało skasowane, czy mogę je aktywować jeszcze raz?
Nie. Ogłoszenie, które zostało skasowane nie może być aktywowane ponownie. Należy dodać je ponownie.
-
Dlaczego moje ogłoszenie zostało usunięte?
-
Decyduje o tym administrator serwisu.
-
Prowadzę sklep internetowy, czy mogę dodać swoje produkty?
Tak.
-
Prowadzę zwykły sklep w w Polsce (okolicach Polski), czy mogę dodać swoje produkty?
Tak.